» Velkoobchodní nákup

Obchodní podmínky pro velkoodběratele

 Prosíme o zaslání: živnostenský list nebo výpis z obchodního rejsříku
(osvědčení o DPH - v případě, že obchodní partner je plátcem DPH)

 Minimální výše objednávky: 3 000 Kč - případně dle vzájemné dohody

 Doba dodání zboží: standardní doba doručení zásilky je 2 pracovní den od odeslání
Platební podmínky: při jednorázovém odběru zboží nad 3 000 Kč neúčtujeme expediční
náklady

 V případě nákupu zboží dle objednávek pro internetové obchody, nepřijímáme zpět
objednané zboží z důvodu vrácení zákazníkem!!!!!

 Veškeré fotografie jsou majetkem firmy Eurofala, Effy,  a kopírování je povoleno jen
s písemným souhlasem zástupcem pro ČR – Trčkovou Ladislavou

Velkoodběratel je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat
prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím
uznány.

Velkoodběratel může vrátit zboží, pokud má vadu. Oznámení o zjištěných vadách musí
velkoodběratel učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí
zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná
a jak se projevují.

Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje velkoodběratel v místě provozovny
prodávajícího: Ladislava Trčková, Trojanovice 60, 744 01 Frenštát
p.R., tel. 603 532 682

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží,
nebo kopii prodejního dokladu (účtenky), jehož vady jsou reklamovány.
Podpisem přepravního listu v případě doručení zboží dopravcem, kupující souhlasí s převzetím a
stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude
brán zřetel.

Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky a ani při náležité
prohlídce, nebylo zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do tří dnů od
převzetí zboží.

Při prodeji zboží je velkoodběratel povinen řádně seznámit kupujícího s návody k ošetření,
které jsou přiloženy . V případě užívání výrobku v rozporu s návodem k ošetření nese kupující
všechny důsledky, které mu tímto vzniknou, sám a jejich následná reklamace bude shledána
neoprávněnou.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů,
funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených
vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá
záruka.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží,
chybnou obsluhou, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou , které
jsou v rozporu s návodem k ošetření.

Rovněž nebude záruka uznána v případě mechanického
poškození vinou zákazníka, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním,
zanedbáním péče o zboží, vniknutím cizích látek (prachu, písku atd.), či poškozením způsobeným
vyšší mocí.

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena
sjednána.

Záruční doba

začíná běžet od převzetí zboží velkoodběratelem tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně
daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců.
Vyřízení reklamace
Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností,
poštou apod.).
V případě zaslání vadného zboží k reklamaci přepravní službou - na náklady kupujícího - na adresu reklamačního
oddělení prodejce:

Ladislava Trčková, Trojanovice 60, 744 01 Frenštát p.R.

a bude obsahovat:
reklamované zboží včetně potřebného příslušenství, kopii nákupního dokladu, průvodní dopis (obsahující podrobné
označení závady a specifikaci práv, která kupující v souvislosti s reklamací uplatňuje), případně i další doklady týkající
se dodání zboží, a dostatečné kontaktní údaje velkoodběratele (zpáteční adresa, tel.číslo). Zboží, které bude zasláno na
náklady prodávajícího nebude přijato.


Reklamované zboží musí být zabaleno v tvrdé krabici odpovídající velikostí –
nesmí být zasláno v obálce!!!!! O zaslání reklamovaného zboží prosím o informaci
emailem na obchod@plavky-trckova.cz

V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je velkoodběratel povinen předat zboží kompletní a ve vhodném
obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží - nejlépe v původním obalu. Prodejce není
povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží na náklady a riziko velkoodběratele zasláno na jeho uvedenou
adresu, pokud nebude dohodnuto jinak.

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace, pokud se prodávající s velkoodběratelem nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu
přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů
a zběžné prohlídce reklamovaného zboží,

 uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí
písemný zápis, nebo

 odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí velkoodběrateli nebo

 reklamované zboží přijme k odbornému posouzení , na základě jehož výsledků bude reklamace buďto uznána za
oprávněnou a řádně vyřízena, nebo bude odmítnuta a zboží bude vráceno velkoodběrateli

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o
způsobu vyřízení reklamce, vydá prodávající velkoodběrateli písemné potvrzení - reklamační protokol.
O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávajícího velkoodběratele předem dohodnutým postupem (prostředky
komunikace na dálku nebo písemně).

Zpracovávání osobních údajů
Se souhlasem s našimi dodacími a reklamačními podmínkami, souhlasíte i se zpracováním osobních údajů určené firmě
Ladislava Trčková. Tyto údaje (adresa, telefon) předáváme přepravní společnostem (PPL, Česká pošta atd.). Reklamní
nabídky budou zasílány jen v případě, že označíte křížkem „Souhlasím se zasíláním emailových nabídek“. Souhlas
udělujete dobrovolně a můžete jej kdykoliv písemně odvolat na adrese firmy.

Návod k ošetřování plavek a spodního prádla:

Porušením tohoto návodu je reklamace neoprávněná.

1. před praním prostudujte ošetřovací symboly na etiketě plavek nebo prádla

2. plavky i prádlo  perte ručně na 30°C

3. perte samostatně, odděleně od jiného prádla
4. nenechávejte  dlouho svinuté  v sáčcích, hrozí působení mořské vody a chlóru k porušení vlákna Lycra a
dochází k povolení elasticity plavek

5. vždy po použití vymáchat ve sladké vodě  (agresivně působí mořská voda, ale i  chlórovaná v bazénech a v termálních
vodách)

6. při praní používejte nejlépe jemný gelový prací prášek

7. nepoužívat aviváž!!!!!!

8. nepoužívat bělidlo

9. plavky nechat volně schnout rozložené ve stínu (ne na slunci),

10. neždímat, nekroutit, nežehlit

11. nepřelamujte košíčky – respektujte tvar košíčků

12. olej na opal.krémy  nebo kontakt  s drsný povrchem může poškodit látku,
jemný písek může dostat mezi jednotlivé vlákna a lemy

13. dlouhodobé působení slunce mořské i chlorované vody může způsobit odbarvení
nebo snížení pružnosti látky, gumiček atd.

14. vyvarujte se mechanickému působení – neseďte a neležte na drsném povrchu, nejezděte na  klouzačkách

Poškození v důsledku nedodržení těchto zásad k ošetření nepodléhá reklamaci.









 

NzVjM